Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  تبليغات ديجيتالي و سنتي تبليغات ديجيتالي و سنتي

ممجموعه دیجیتال مارکتینگ افزا

تبليغات ديجيتالي و سنتي

تبليغات تعريف هاي متفاوتي دارد از جمله :
هرگونه كسب‌ و كار و قَدَمي كه به سبب ايجاد معلومات، تلاش در زياد شدن فروختن يك جنس يا كالا انجام دهيم تبليغات مي گوييم.

 

ولي در تعريف هاي كامل و درست تر از تبليغ ميبينيم كه :

تبليغات به معني رساندن يك مطلب از راه يك وسيله ي ارتباط جمعي به افرادي معلوم شده، با خرج كردن سرمايه و به شكل ارتباط غير خصوصي .

رساندن يك پيغام:
كه امكان دارد اين پيام  تجاري، سياسي ، فرهنگي و يا در گروه هاي غير اين باشد.

از راه وسايل ارتباط جمعي:
تي وي ، يك گروه پرمخاطب تلگرام، سايت پربازديد، مهماني ها، محل هاي نمايش محصولات .

به اشخاص مشخص :
با رده هاي سني، زن يا مرد بودن افراد ، ميزان حقوق انها ، يا در كجا زنگي ميكنند.

با خرج كردن سرمايه :
تبليغات مخارج دارد و اكثرا اين مخارج بالا است؟

در يك ارتباط غير خصوصي:
يعني  من در چشم هايتان ببينم و عرض كنم“فلان محصول مطلوب است و بايد آن را بكارگيري! اين تبليغات نيست بالعكس نمونه ي ديگه از تبليغ مي باشد .

از ديدگاه علم و دانش تبليغ، پيغام بايست در يك ارتباط غير خصوصي صورت گيرد ؛ به طور مثال تبليغات در يك سايت يا يك گروه پرمخاطب تلگرام در يك ارتباط غير خصوصي ست، اما برقرار كردن ارتباط تلفني با خريدار  به اين صورت نيست!

هر كدامين  از اين پنج موارد را اگر ناديده بگيريد و حذف كنيد، عمليان تبليغات نمي باشد .

تبليغ نوعي رابطه است!

كم وبيش هر نوع رابطه اي كه با ان اشنا شده ايم (از جمله تبليغ ) از نوعي روش تعيين شده تقليد مي‌كند:

ارسال كننده ← پيغام ← وسايل ارتباطي ← دريافت كننده ← گرفتن ← درك كردن ← جواب

همواره بياد داشته باشيد كه پيش از هر انجام عملي در تبليغ كردن بايست شش مساله پراهميت  را از خويش سوال كنيد و بر پايه ي پاسخ هاي آن براي تبليغي كه ميخواهيد انجام دهيد دستور كار بريزيد.

۶ سوال مهم كه از متداول ترين و شناخنه شده  ترين شيوه ها در مديريت جامع كه در ابتداي تبليغ  با آن روبه رو مي شويم عبارت است از:
شنونده و كسي كه مورد خطاب من هستند چه كساني اند ؟

شنونده و كسي كه مورد خطاب من در كجا زندگي ميكند ؟

چه پيغامي را بايد به مخاطب خود منتقل كنم ؟

به چه دليل بايد اين پيغام را براي مخاطب منتقل كنم ؟

از طريف كدام روش ارتباطي اين پيغام را به گوش او برسانم ؟

در چه زماني بايستي اين پيغام را به او  بدهم ؟

كار و حرفه ي خود را به كساني كه در اين كار باتجربه و كارآزموده هستند واگذر كنيد

آري تبليغات هم مشابه اكثريت موضوعهاي مهم در توسعه شغل ها مي تواند يا بايستي اشاره كنم به اين موضوع كه بايد به بيرون سپرده شود

يك مجموعه ي خدماتي تبليغاتي خوب پس از اين كه :

مطالب مرتبط به شغل ، مارك ، خريدوفروش ، رقيب ها ، اجناس ، جعبه هاي بسته بندي و باقي مطالب مربوط به حرفه شما رو شناسايي كند ؛

با همكاري شما هدف از تبليغات تان را تعيين كند .

توانايي ها ي ساخت و توليد و نوع عرضه محصولات و فعاليتهاي تان را شناسايي كند ؛

و توانايي هاي مالي و بودجه شما را بفهمد ؛

و كمپاني يا گروهي را براي محقق شدن هدف هاي شما ايجاد ميكند و اما با چه روشي ؟

با برنامه ريزي و عملي كردن بعضي كارها از جمله :

جست و جو كردن انديشه و ايده

انجام كار و فعاليت روي ايده

تدوين شعر و پيغام

ساخت آگهي كوتاه تبليغاتي

رياست و نظارت منتشر كردن تبليغ

برقراري ارتباط بين خريدار محصول  با رسانه هاي ارتباطي مربوط به تبليغات

امروزه تبليغات هم براي خريداران و هم براي معامله هدف سودبخش است و هم باعث پيشرفت فعاليت ماركها و  برندها شده است .

تبليغات با دادن آگهي و مطالب در باره ي فرآورده و خدمت رساني به مشتري در تصميم گرفتن و برگزيدن محصول مساعدت مي كند. تبليغات عاقلانه تا جايي كه ميشود به بيان مغايرت ها و تفاوت داشتن فرآوردها و كالا ها و برندها ميپردازد.

براين پايه  خريداران بازارگاه هدف با مد نظر گرفتن به نياز و توانايي مالي كه دارند بهتر و سريعتر مي توانند فراورده و يا محصول مد نظر خود را برگزيتتد .

تاثير تبليغات و پيشرفت هروز تكنيك تبليغات سبب شد تا اين كار به عنوان يكي از حادثه هاي با اهميت در سازمانها و جوامع  امروز مبدل شود. تبليغات از با اهميت ترين تغييرهاي فعلي  تاثير گذار بر ساختمان  و كاركرد بازارها مي باشد. كاخانه داران توليد نحصولات در جهت افزايش منفعت خودشان در بازارها دست به تبليغات زده اند  و تصور بر اين است كه تبليغات بر افزايش سود كارخانه داران و  توليدات آنها تاثير خوشايند و درستي دارد.

تبليغات هم مانند جهان گردي و گردش گري بين‌المللي شد ، قسمتهاي قابل ملاحظه اي از خريد و فروش بين‌المللي را شكل ميدهند و به اين دليل به ديگر محصولات و فعاليتها خريد و فروش بين‌المللي مانند توليدات خودرو سازي، لباس ، آرايش و بهداشت ، اسباب و اثاثيه ي خانه ،به رسانه ها وابسته است.

به غير از  پر سود بودن تكنيك تبليغات ارزش راهبردي آن به صورتي ميباشد كه مي توان به اين نتيجه رسيد كه مقام و مرتبه كشورهاي گوناگون در اقتصاد بين‌المللي به ميزان زيادي تحت تاثير از چگونگي و وضعيت حاضر بودن ان كشورها در بازار بين‌المللي تبليغات ميباشد.

ايا شما با مزيتها و فوايد تبليغات اشنايي داريد ؟ آيا گمان مي كنيد محصولات خوبي را ساخته و توليد مي كنيد؟

در حقيقت كسي تا زماني كه تبليغ نكند جواب اين پرسش را نميفهمد!

تبليغات چنانچه حساب شده صورت گيرد باعث  فروختن توليدات و محصولات شما مي شود كه خود اين كار  سبب مي شود تا فروش تان بيشتر شود و به پيروزي بيش تري در معاملاتتان دست پيدا كنيد. ولي بايستي مواظب باشيد، چرا كه تبليغات تنها كافي نيست!

تبليغات كم كم بر ضمير ناخودآگاه خريدان و مشتريان و عوام مردم اثر ميگذارد ،ولي اين اثرات پس از مدت زماني ميتواند يك شركت را به سودآوري برساند.

و اما كارهايي كه تبليغات مي تواند در راستاي كسب و كارتان انجام دهد ؟

– خريداران را در ذهن بسپاريد . خريداران آينده‌انديش را از مزيتها توليد و خدماتتان باخبر كنيد.

– ماهيت متفاوت خودتان را بنيانگذاري و نگهداري كنيد.

– نفوذ خود را در بين مشتريان بيشتر كنيد.

– خريداران كنوني را به خريداري هرچه بيشتر و بكارگيري افزون تر از خدماتتان ترغيب نماييد.

–خريداران و مشتريان تازه اي را به خود جلب كرده و براي مشتري هايي كه  از دست داده ايد جايگزين پيدا كنيد.

– و در اخر كار و درامد خود را در ميان خريداران و كساني كه در اين كار سرمايه گذاري كرده اند و … ترقي  دهيد.

راهنماي كامل تبليغات

ودر اينجا لازم است به دو مورد ازفضيلت هاي اساسي تبليغات اشاره كنيم.
اولين مورد : نظارت، بر تبليغات به صورت كامل در اختيار شماست
برعكس همه فعاليت هايي كه براي به وجود امدن روابط همگاني به‌كار گرفته مي شود، شما با تبليغ به طور دقيق ميتوانيد مشخص كنيد كه پيامتان در چه موقع و زمان و مكاني براي شهروندان نمايش داده شود . اطلاع داريد كه پيغامتان چه براي گفتن دارد . و به اين وسيله ، به راحتي مي توانيد شنونده و بيننده خودتان را هدف قرار دهيد و در منطقه اي هراندازه اندك هدف و سرمايه گذاري كنيد.

دومين مورد : شما مي توانيد در اين راه استوار و ثابت قدم باشيد
وجود يك عكس كامل و جامع از كمپاني يا محل كارتان  و تكرار كردن پيغام محصولاتان به صورت دايم و مكرر، سبب اطمينان  و شناخت هرچه بيشنر محصولتان در ميان مردم  شود. ماهيت متفاوت مي تواند به روشني در رابطه با شركتتان قرار  گيرد. و به اين شكل مشتريان وعده ي زيادي با سرعت با محصولتان اشنا ميشوند و ميتوانند برند شما رو شناسايي كنند.

با تبليغات توسط مجموعه افزا فروش خود را چند برابر كنيد

و اما حرف اخر :

گاهي  مديران شركت ها مدتي پس از اين كه برند و محصولشان جايگاه خود را در ميان مشتريان پيدا كرد اقدام به برداشتن تبليغ خود مي نمايند اين مديران اطلاع زيادي از عاقبت برداشتن تبلبغ خود ندارند آنها گمان ميكنند با قطع تبليغات خود باعث كن شدن هزينه ها ميشنود يا اين كه ديگر نيازي به تبليغ نيست زيرا انها در كارشان مشتريان ثابت پيدا كرده اند اما اين تفكر بسيار اشتباه است و قطع تبليغات تاثير خود را ارام ارام بر روي فروش انها خواهند گذاشت.

تبليغات براي شما زهر است اگر…

قطع تبليغات سبب ميشود مردم محصول مد نظر خود را از ياد ببرند و به سمت محصولاتي بروند كه هروز در كوچه و بازار تبليغ ان را مي بينند، زيرا تبليغ اين احساس را در مشتري ايجا ميكند كه او با اين محصول جديد پيشامد ي نو را امتحان ميكند .

و حتي بسياري از انها به اين نتيجه ميرسندمحصول و برند جديد كيفيت بهتر و مطلوب تري دارد و كم كم محصول و برند قبلي كه استفاده ميكرده را فراموش كرده و اما شركت در مسير خود با شكست مواجه ميشد و سعي ميكند تبليغات خود را دوباره اغاز كند ،تا يكبار ديگر برند و محصولش را در بين مشتريان و مردم به نمايش بگذارد و اما گاهي براي جبران اشتباه خيلي دير است و يا امكان دارد شركت براي بدست اوردن مرتبه خود چند برابر قبل هزينه كند.

 مشاوره براي تبليغات را همين حالا شروع كن

ديگر مطالب آموزنده افزا را از دست ندهيد

تحقيقات بازار به چه سوالاتي پاسخ مي دهد؟


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/7 ساعت: ۱۵ توسط:afzza :